Godmorgon måndag!

2011-05-30 | 10:18:21 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer


Emilia och jag har förmiddagen tillsammans för hon ska inte lämnas på dagis förrän lunch. Jag jobbar halvkväll och det känns helt ok eftersom jag fått spendera hela morgonen men henne. Vi vaknade innan 5 första gången och efter vällingen sov vi vidare till 8, det behövdes vill jag lova!

Emilia missar ju frukstunden på dagis när vi kommer så sent så vi passar på att mumsa äpple och titta lite på tv för att komma ner i varv. Vi har busat som tokar hela morgonen och till med jag är slut. Känner mig inte helt bra heller, vet inte vad det är men är yr och känner mig allmänt konstig i kroppen. Ska försöka stå ut för sen har jag flera dagar hemma att kurera mig, LÄNGTAR!

Det ser ut att vara riktigt härligt väder idag, hoppas det är varmt och skönt när vi kommer ut.