Friday!

2011-05-13 | 09:26:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har fredagsfeelings även om jag varit ledig ett par dagar och ska jobba helgen. Emilia och jag har precis ätit frukost, duschat och ska strax dra igång dagen ordentligt. Hon tjatar redan om att gå "utt" så det får vi väl göra då:) Inget höjdarväder men sålänge regnet håller sig borta funkar ju utelek ändå. Vi ska nog baka bullar härhemma idag också. Sista gänget försvann ju snabbare än kvickt så det är dags att fylla på.

Framåt dagen hoppas jag hinna lite fix hemma, har mängder med ren tvätt som ska in på sina ställen och Emilia har gått lös med post-it-lappar i sovrummet så hela golvet är täckt av fina lappar i olika färger. Hmm, och så den vanliga städningen såklart som man tyvärr aldrig slipper. Har prioriterad bort allt sånt dom senaste dagarna eftersom jag velat vara med Emilia ALL min lediga tid och det är det värt:)

Nu ska vi göra oss klara!