Fredag!

2011-05-06 | 12:47:49 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Emilia var inte speciellt intresserad av att äta lunch men nu sover hon middag och jag ska nog göra detsamma. Fy vilken jobbig natt vi haft, Emilia vaknade tre gånger och jag hann aldrig somna ordentligt innan det var dags igen. Hon har ordentlig feber på nätterna och vaknar och är orolig, jag önskar jag kunde ta det onda istället...
 
Vi har pysslat lite här och bland annat plockat fram nytt lego. Det är alltid spännande när det kommer fram nått nytt och det skulle kunna roa henne i timtal:) Eftermiddagen är ju av förklarliga skäl oplanerad och det blir nog bara mys hemma. Tänkte ev stoppa ner Emilia i vagnen och ta ett snabbt varv runt kvarteret bara för att få lite frisk luft, det kan väl inte skada?

Ikväll blir det grillmiddag och bara lugnt härhemma, jag längtar redan!