En helg-update.

2011-05-29 | 21:09:00 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Jag har verkligen inte haft lust att sitta vid datorn tidigare, men tänkte att vi kan köra en helg-update i bilder. Gillar söndagar men såhär på kvällen börjar jag få lite måndagsångest. Ska ju dock bara jobba måndagen så kanske kan stå ut med det;)

I lördags förmidag hamnade vi i Vasaparken som dom proppat full med udda djur. Jag uppskattade nog spektaklet mer än Emilia, hon ville bara gunga och göra massa bus.

Kameler, åsnor, hästar och zebror var bara några av djuren vi fick syn på. Spännande och konstigt tyckte jag, men Emilia var trött och brydde sig knappt och att djuren invaderat hennes favorit-lekpark.



Farmor Lillan och farbror Adam gjorde oss sällskap:)


Tält-demonstrationen var väl det som lockade Emilia mest så vi körp in där och gömde oss en stund.

Imors hade vi riktigt mamma-dottermys. Läste böcker, kastade boll och bara pussades och kramades. Mors dag till ära! Det finaste man kan få en dag som denna är att vara mamma till dig.

Nathalie har gjort oss sällskap hela eftermiddagen och vi fick en stunds egentid medan Emilia var hos sin farmor. Mysigt att få sitta och bara prata och ta igen det man missar när man inte ses så ofta. Du är så fin vännen och betyder mycket för oss <3

Summa sumarum: U.N.D.E.R.B.A.R helg! Nu ska jag lägga fokus på Big Brother, spännande ikväll!