Bästa lekdagen!

2011-05-12 | 19:24:44 | Kategori: Emilia | 1 kommentarer

Himla bra dag måste jag säga! Vi mötte upp Nathalie på förmiddagen och fixade några ärenden på stan, sen gav vi oss till parken för lek och bus med Emilia. Att en gunga, lite sand och en massa spring i benen kan vara så roande är helt underbart. Emilia är så lycklig när hon får vara ute och springa och jag är lika lycklig jag av att se min fina dotter så glad.

Vi gjorde ett stopp runt lunch, köpte med sallad och gick hem och gav Emilia mat, medan hon sov satt vi några sköna timmar på balkongen i solen och stekte. Sen var det bara ut igen som gällde och nyss landade vi nog lika trötta båda två härhemma. Emilia är nattad och jag skulle förmodligen somna på två röda om jag blundade...


Imorgon har vi inga planer alls och vädret får som vanligt bestämma vad vi hittar på. Jag ser fram emot att göra precis vad vi känner för just då. Förresten så köpte jag nått sockersött till Emilia idag som jag ska visa imorgon in action!