Torsdag!

2011-03-03 | 19:12:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Känns som en oändlighet att jobba flera timmar till, har precis haft "lunch" och därmed några timmar kvar. Det går ju rätt fort sen ändå men just nu är det segt... Saknar Emilia så himla mycket, och får träffa henne först imorgon bitti igen:( Vi kör ett kvällspass då också så hinner spendera tid med henne på förmiddagen som tur är!

I övrigt har dagen mest inneburit lek tills det var dagisdags. Lika lycklig som vanligt när vi kom fram och jag hann inte ens säga hejdå innan hon försvunnit in, hittills får dagis därmed högsta betyg av hela familjen! Lilla skrutt ÄLSKAR det. Vi får se hur länge bacillerna får hålla sig borta bara. Jag håller tummar och tår varje dag!

Jag bakade även muffins till mina kära kollegor innan jag gick till jobbet, tyckte att dom kunde behöva lite socker och det lät som dom blev godkända:) Jag blir så rastlös i fingrarna när jag är hemma så bakning är mitt sätt att roa mig nu för tiden... Kanske borde hitta en lite nyttigare sysselsättning? Äter dock inte alltid av det jag gör utan det mesta åker in i frysen till kommande spontanfikor:) På tal om det var det ett bra tag sen jag tränade, tror inte jag varit där på två veckor nu så lite abstinens har jag faktiskt. Ska ta tag i det där när min förbannade förkylning släpper!