God kväll!

2011-03-09 | 20:21:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kvällen blev väl kanske inte lika mysig som jag hoppats, Emilia var supertrött redan när vi rullade ut från dagis och har varit jättegrinig. Enda tills hon fick på sig pyjamas och vällingflaskan i sängen var det mest gråt för absolut ingenting som gällde. Strax innan sex slog hon igen sina fina blå och jag hoppas det bara var pga trötthet och att hon inte är på väg att bli sjuk igen! Nu har hon en långhelg på sig att ladda batterierna så hoppas vi på att allt är som det ska igen på måndag.

Idag är det lill-fredag för mig eftersom jag jobbar i helgen och har mina fripass torsdag-fredag. Skönt att vara ledig mitt i veckan kan jag tycka, även om nästa vecka blir jobbig med många dagar i sträck. Det får ju gå det också och jag ska försöka göra så mycket jag kan av mina lediga dagar. Ska bli mys att hänga med Emilia i två hela dagar nu. Imorgon har vi läkartid på förmiddagen och efter det ska vi nog kunna hitta på nått skoj.