Vardagsbestyr.

2011-06-27 | 20:00:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det blir en hel det tråkigt göra på kvällarna när Emilia somnat. Nu går både tvätt- och diskmaskinen varm och jag har bakat bullar, lagat mat och plockat leksaker till förbannelse. Har dessutom lagt in alla räkningar, fasen vad pengarna försvinner fort! Nu är det min stund av lugn och ro och då finns det minsann inte ens nått bra att se på tv. Funderar på att börja plöja nån ny serie på nätet så man har nått att göra när man verkligen vill göra ingenting:) Mad men står högst i kurs tror jag, kan vara värt ett försök åtminstone. Christian är på fotbollsmatch så jag kan se och göra precis vad jag vill!

Supertidig morgon imorn igen så jag ska inte vara vaken länge. Skriver det här för att påminna mig själv om att det INTE är värt det. Är helt död på mognarna och jag kan ju bara påverka det själv. Nu ska jag nog krypa ner i sängen med datorn och kolla serier...