Tassimo T20

2011-06-09 | 20:32:01 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
God kväll mina vänner!
Jag har hittills spenderat kvällen med en bok i soffan. Jag läser aldrig längre, men det är faktiskt himla rogivande och boken jag läser är sjukt kul så det gör inget att det är skit på tv. Nu slötittar jag förvisso på Sveriges fulaste hem för att jag tycker dom är så bra men annars är det verklign bara bajstv.

Har ju glömt berätta att jag kom med i kampanjen för Tassimo T20 som Buzzador har nu. Vi har länge tänkt köpa kaffemaskin men inte vetat vilken vi ska ha. Vill inte ha nån stor hemsk maskin som tar upp halva köket så den här godingen var perfekt. Tanken är att testa denna apparat och de olika smakerna som levereras i ett startpaket med den för att sen utvärdera och förhoppningsvis rekommendera den till andra. Jag tror jag kommer fastna, dricker inte ens kaffe varje dag men när jag väl blir sugen ska det vara en god latte. Har fusktestat hos mamma och pappa som har en Tassimo sen innan och den får redan bra betyg av mig:) Nu väntar jag bara på leveransen.


På tal om leverans kom tvättmaskinen idag. Vilken tjat om den satans tvättmaskinen, jag vet, men när man är van vid lyxen att kunna tvätta när som så är det växande tvättberget frustrerande. Man blir handikappad när man blir av med såna här "självklara" saker. Nu ska den bara till att installeras också och det hoppas jag på imorgon. Mannen som levererade gjorde verkligen sitt jobb och lite till. Leverans till porten är vad "får" vid hemleverans, men Christian hade snällt berättat att hans stackars tjej var ensam hemma så jag fick den levererad enda in i hallen, det är service! Hade jag vetat vilket bud/fraktbolag han jobbade för hade jag absolut gjort lite gratisreklam.