Rastlöst

2011-06-20 | 13:06:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tröttheten håller i sig! Jag vet inte varför man vissa dagar aldrig vaknar ordentligt, ok att man kan känna sig seg några timmar på morgonen men ibland går jag som i en dimma hela dagen och bara gäspar och vill sova... Idag är en sån dag, for sure. Ett par timmar kvar här sen bär det av mot dagis och vi ska hem och göra nått så tråkigt som att städa. Eller i ärlighetens namn tycker jag inte det är så trist för jag har lite sjuk mani på lukten av rent, nytvättat, diskmedel, sånt där medel man har när man torkar golvet, det luktar gudomligt i min näsa. Men problemet är att att man aldrig bli färdigstädad liksom. För så fort man är klar med det sista så börjar allt om:) Moment 22?

Jag hoppas på lite bättre väder nu också för jag tror det har stor påverkan på tröttheten. Soligt = happy!