Kitte-katten!

2011-06-04 | 21:32:57 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Efter en heldag innesittande på jobbet sprang jag hem och svidade om till mer passande kläder för den här värmen. C hämtade upp mig och vi åkte till Johan där Emilia var kvar med farbror Kenny som barnvakt. En minst sagt glatt välkomnande fick jag och jag var lika glad jag att se henne!

Emilia tyckte det såg himla intressant ut med en gigantisk studsmatta... Hon blev smått hysterisk när hon väl kommit upp och tyckte det var riktigt läskigt.

Här har vi ialla fall nån som definitivt har barnasinnet i behåll!

Det finns en riktig lekfarbror där inne i dig Johan tror jag allt :)

Kärleken till alla dessa djur är obeskrivligt. Hon sätter sig på huk och klappar Fia snällt och försiktigt som om inte gjort annat i sitt liv. "Ej-å kittekatten" sa hon och vinkade när vi gick!

Nu ska vi se ännu en film i Den som dräper-serien. Himla bra faktiskt! Sen är det natti för mig inför ännu en jobbdag imorgon.