Godmorgon härliga tisdag!

2011-06-07 | 09:42:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Idag sprang vi till dagis som vanligt, haha! Och kom fram helt genomsvett till jobbet sen:) Men det gör inget för nu sitter jag här och fryser istället, aldrig är man nöjd! Det blir nog en helt underbar varm dag idag skulle jag tro, det rycktas om åska men det låtsas jag inte om. Emilia har shorts på till dagis och det är ju sommartecken om nått.

Jag jobbar dag idag och slutar alltså tidigt, då får vi många timmar tillsammans på eftermiddagen. Jag hoppas att vädret håller i sig så vi kan vara ute och leka enda till läggdags. Ikväll hoppas jag hinna med lite pyssel hemma, köpte nya tavelramar igår som ska upp asap så jag har lite att göra. Hoppas även på ny tvättmaskin!

Dagen är lite extra pirrig och spänd, för vi väntar glada nyheter! <3