Godkväll!

2011-06-07 | 21:09:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Emilia och jag tog vårt förnuft till fånga och gick hem direkt efter dagis. Hon var helt slut i värmen och jag likaså. Vi tog en dusch istället och busade härhemma tills nattning. Åt riktigt god sommarmat också, Linas matkasse var riktigt bra den här veckan! Nu är vi två slappisar i soffan som inte orkar mer än att sitta med fläkten på fullt ös och titta på tv. Enda nyttan jag gjort är beställning av ny tvättmaskin, bara väntar på att den ska komma för det svämmar över med tvätt här.

De spännande nyheterna jag skrev om förut kunde man ju tolka lite hur som märkte jag. För att förtydliga är det ingen mer bäbis på gång här i vår familj. Men imorse blev min bror pappa till en fin liten pojke, Emilia fick en lillkusin och jag blev faster för första gången! Snart kommer en till och det ska bli så mysigt att omringas av bebisar igen!

Snart dags att sova här för imorgon väntar en jobbig dag. Begravning är inget man ser fram emot men samtidigt en fin ceremoni för att hylla en fin människa som lämnat oss.