Vad är det som händer?

2011-07-23 | 13:55:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Här hemma har det varit lugna gatan än så länge. Emilia drog iväg med Christian på förmiddagen så mamman kunde få en stund för sig själv, uppskattat som tusan. Att bara få duscha ifred utan att nån rycker i handtaget eller att överhuvudtaget få ta tid på sig när man gör sig iordning, LYX! Slut på energi var hon mitt lilla troll när dom ramlade in här för en stund sen, efter lite mat i magen sover hon gott nu:)

Men alltså vad är det som händer i världen? Det gör ont i mig att det finns människor som njuter av att skada andra och jag tänker på alla stackars anhöriga till oskyldiga offer som bara råkade vara på fel plats vid fel tid! Oslo ligger så nära och det känns så fruktansvärt att det finns sånt här, det är "vardagsmat" att höra om tragiska händelser runt om i världen tyvärr men när det kommer så nära inpå blir det mer verkligt.

Jag piggar upp mig med att Nathalie kommer hit när som helst. Längtar efter att bara få sitta och prata om allt och inget <3