Fint besök.

2011-07-17 | 14:05:23 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Emilia sover middag som oftast när jag har tid att slå mig ner här. Josefine och Theo kom över på förmiddagen och fikade med oss. Han har blivit så stor sen sist, det är inte klokt vad tiden går... Snart har ålderskillnaden "jämnat ut" sig och då kan nog busungarna leka lite bättre tillsammans. Emilia är ju väldigt fysisk, gillar att kramas och klappa och rätt vad det är sätter svartsjukan in och då blir det lite ruff istället. Men hon är ju inte van att behöva dela sina saker här hemma med någon så på ett sätt är det ju förståligt.


Jag har tagit mig tiden att måla naglarna också, händer inte allför ofta och händer det så går jag sen omkring med avskaft nagellack hur länge som helst, inte ok! Men man får ta medlena man har att pigga upp sig lite. Christian sa förut att han tyckte jag såg så trött ut, så jag kanske ska kleta lite concealer under ögonen också så jag slipper skrämma nån. Men tacka fan för att jag är trött, när Emilia är vaken går allt i hundrafemtio och det tar på krafterna även om det är hur kul som helst att busa med henne. En liten stund av egentid har jag nog kvar så nu ska jag utnyttja den...