Vilken dag det blev...

2011-01-25 | 22:59:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Runt halv sju somnade Emilia efter en dag av bus, eller jag nattade henne rättare sagt då. Sen blir det allt som oftast ett par turer in och ut för att förklara att man minsann ska sova nu. Diverse blöjbyten brukar hinnas med eftersom det nästan alltid görs både det ena och andra innan man kommit till ro. Lilla skruttungen min, som jag älskar dig, men vissa dagar är jag mer trött än andra när jag får luta mig tillbaka och bara vara:)

Jag skickade iväg C på mathandling, tänkte inte på att det är löning idag men det fick jag minsann höra när han kom hem stånkande med alla påsar, stackarn! Nu har vi i alla fall fyllt på för en vecka framöver. Sen drog jag igång med att baka bröd, hurtig mamma som jag försöker vara ibland. Både tvätt- och diskmaskin är i full gång här nu och inväntar bara tvätten innan jag ska krypa i säng och ladda inför imorgon när det bland annat är baddags igen.