Utvilad och fylld av energi.

2011-01-09 | 12:27:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Imorse vaknade jag faktiskt av mig själv, annars brukar jag vakna med ett ryck av att Emilia gnäller lite och vill komma upp. Men nu fick jag alltså ligga en stund och piggna till i min egen takt och det gör skillnad, i alla fall för mig. Ingen höjdare att gå upp groggy med grus i ögonen och knappt veta vad man heter:).

Vi klarade av morgonduschen tillsammans min lilla skrutt och jag. Hon duschade först och sen satt hon och plaskade i vattnet och bara njöt när det var min tur. Min lilla tjej älskar vatten och vi längtar såklart till babysimmet börjar igen. (Vet inte om det heter babysim längre förresten, men ni vet vad jag menar.) Hon verkade trött redan då men vi har hållt igång och sjungit och dansat till youtube. Har precis lagt henne och det verkar inte som hon kommit till ro riktigt än. Det är så konstigt det där för hon kan verka hur trött som helst och vilja sova men när hon väl är lagd piggnar hon till och kan hålla igång i sin säng hur länge som helst...

Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på, jag är lite sugen på att gå till gymmet och svettas lite samtidigt som vädret ute lockar till en lång promenad. Förhoppningsvis hinner vi träffa Josefine och Theodor nått och ikväll blir det nog en bio. Bra dag, i tanken än så länge i alla fall!