Skadeglädjen när den är som bäst.

2011-01-28 | 19:27:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
God fredagkväll!

Idag har jag haft en riktigt sån där feelgood dag. Började på gymmet med träning som fick igång kroppen för dagen, det finns nog inget bättre sett att piggna till på:) Det där med träningen har blivit lite av ett måste, därför detta tjat varje dag... Jag mår rent av dåligt dom dagar den inte blir av och det liksom kryper i kroppen. Önskar jag hade tagit tag i mig själv lite tidigare, men bättre sent än aldrig och jag kommer aldrig sluta igen!

I eftermiddags myste jag med Emilia så gott jag bara kunde, saknar henne dom få timmar hon sover och jag försöker ta igen för "förlorad tid". Christian var hemma med lillskruttan nu ikväll så jag gick till Josse där även Kajsa var, pussade lite på Theo, fick lite kräks på mig men vad gör det... Han är alldeles för underbar lilla prinskorven. Jag saknar bebistiden så otroligt mycket vid såna tillfällen, men då påminner jag mig själv ganska snabbt om att det inte bara är joller och bebislukt som gäller:) Längtar dock tills man förhoppningsvis har priviliegiet att få uppleva det igen nån gång. Alla åldrar har sin charm, en klyscha så det skriker om det, men så fruktansvärt sant och just nu är jag så glad att Emilia är så här pass stor<3

Vi hann en tjejfika utan barn, lyx och helt underbart mysigt att få umgås med sina fina vänner och bara vara. Hade hoppas hinna natta Emilia när jag kom hem, men hon orkade inte vänta så nu sover lilla prinsessan sött inne hos sig medan jag precis bytte av pappan som ville till gymmet. Senare väntar tacos och Let's Dance. Elin i ett nötskal, jag vet!

Jag tittar på It only hurts when I laugh, (typ som Americas funniest...) och jag älskar såna program och kommer på mig själv sitta här och gapskratta åt stackars satar som gör bort sig! Nu ska jag fortsätta titta här innan det blir fredagsmys på riktigt med god mat och annat gotte.