Måndagsblues.

2011-01-10 | 21:19:17 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Eftermiddagen gick i trötthetens tecken, trots att jag hade så mycket energi efter träning och allt. Men antar att jag kanske kände efter lite för mycket när jag väl hade tid att bara få sitta ner. Kajsa och Tobbe kom förbi och hade med sig presenter till Emilia. En grönsakskorg i tyg, så himla söt och dessutom plastglas att pryda kommande kök med. På tal om det var tanken att ge henne ett leksakskök i julklapp men födelsedagen passar nog egentligen bättre och förståelse och intresse hinner väckas lite mer tills dess. Kajsa tog dessutom tag i köket och hjälpte mig med dessa onda måsten som är sååå tråkiga och som för det mesta får vänta till kvällen. Tack snälla du det betyder mycket att få sån hjälp i vardagen:).

En chailatte hann intas på stan också innan kvällen var slut, tog det som en tröst efter att inte hittat nån bra träningsväska...

(Inget bra på tv ikväll, så kanske tar jag tag i det där med att summera föregående år, det har liksom glömts bort/inte orkats med....får se helt enkelt)