Godmorgon!

2011-01-17 | 10:59:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Godmorgon måndag!

Det slår mig att jag är tillbaka på jobbet om två veckor, är inte det helt sinnesjukt? Jag har varit hemma med min lilla skatt väldigt länge och skulle nog kunna stanna hemma föralltid. Lätt sagt, men i ärlighetens namn ska det bli skönt med lite omväxling. Jag trivs hemma men vi båda behöver nog lite ny stimulering för att må så bra som möjligt. Dagisdax, snart med andra ord. Min lilla skrutt ska börja på dagis, det känns om möjligt ännu konstigare....

Idag är det grått och trist och jag tror till och med att det regnar. Ska väl ta oss ut på en tur lite senare i alla fall. Emilia styr i sitt rum just nu och jag kommer på mig själv med att skratta åt hennes tokigheter. Nu ska vi sätta oss och läsa!