Fresh air och styrka!

2011-01-18 | 20:13:21 | Kategori: Träning | 1 kommentarer

Idag är det 16 månader sen Emilia föddes och jag är mer taggad än nånsin att komma tillbaka i form. Jag har haft mina perioder då jag tränat stenhårt, men sen latat till mig och hamnat i fettoträsket igen av olika anledningar. Men nu, NU mina vänner menar jag allvar, det är inte ok att känna såhär varje gång jag ser mig i spegeln. Det är ju bara jag själv som kan göra nått åt det så inga undaflykter är godtagbara. För att komma till saken har jag precis kört ett hårt styrkepass och det känns förmodligen ordentligt imorgon.

Vi hamnade ute för en kortare promenad tidigare idag också, inget avancerat, mest för att få lite luft. Vi är riktigt dåliga på det men jag är så trött på vädret och tycker att vi har det mysigare hemma när det är grått och trist ute. Det blir andra bullar på dagis, där dom är ute i ur och skur. Tycker i och för sig synd om dom minsta barnen som knappt kan röra sig i alla kläder och förmodligen hamnar sittande nånstans:(. Jag hamnade visst på ett sidospår här men tanken med inlägget var mest att för min egenskull påminna om att jag MÅSTE skärpa mig med träningen och det går jättebra såhär långt!