En eftermiddag på sofflocket.

2011-01-22 | 14:00:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vilken skit att Hannah åkte ut ur Let's Dance igår! Skittrist och det finns definitivt dom som är sämre. Tror jag ska bojkotta skiten i ren protest, men såhär är det ju alltid. Vi såg nån dålig film också förresten, Unthinkable tror jag den hette. Lite spänning värvat med långtråkigt och ett skitdåligt slut. Dåligt betyg till den!

Jag var så hungrig efter träningen så ställde mig i köket och kokade gröt för att vara lite nyttig. Blandar i kanel och lägger på en klutt äppelmos och anar inte att mjölken är slut förrän det är försent. Så nu sitter jag här och äter mjölkfri gröt, dock ganska god ändå. Tar för lång tid att laga lunch just nu och C är på mig om hur viktigt det är att äta nått DIREKT efter träningen, är så himla dålig på det... Så här slappar jag nyduschad i soffan, med en sovande dotter i rummet brevid och jag ska inte göra annat än bara lata mig en stund!