Eftermiddagsbestyr.

2011-12-20 | 14:50:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Emilia sover, jag har duschat (och sminkat mig första gången på flera dagar) och lägenheten är så gott som färdigstädad, så nu unnar jag mig lite tid framför datorn igen. Jag ger inte upp julkänslan. Så nu knåpas årets julplaylist ihop här. Det här med julmusik alltså, jag tycker det är hur mysigt som helst men för att få ihop en playlist som fungerar att spelas många timmar behöver det vara ganska lättlyssnat. Tror jag är på rätt väg och det blir en salig blandning av det bästa.

 

Behöver nog ta oss till affären och handla middagsmat sen också. Känns inte helt ok att släpa ut febriga E men en snabbis kan väl inte vara nån fara. Får se om Christian kanske får det hedersuppdraget sen annars? Vi har kommit ur fas med veckohandlingen igen och Linas har vi tagit uppehåll med så nu står vi här med samma dilemma varje dag. Inga stora problem dock men jag är så fantasilös när det gäller mat så det är mest det att det blir ett tråkigt måste. Tror dock på fisk och potatis idag, Emilia får nått annat eftersom hon inte kan äta fisk.