Tidsfördriv...

2011-12-11 | 16:58:59 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

(Glömde publicera det här tidigare då vi fick besök mitt i allt, men nu så)

 

Emilia sover sen middag och jag väntar på saffransmuffins som står i ugnen. Passar på att uppdatera mig här medan jag väntar. Blev en hel del bilder tagna i fredags när vi hade vårt årliga julklappsspel med familjen. Eftersom vi kommer en ha en lugn och lite mindre tillställning på självaste julafton så fick det bli ett tidigare tillfälle för just den här aktiviteten i år. Jag älskar det och alla blir som galna!

 

 

Det började lite dåligt för vår familj men som vanligt kammade vi hem jackpot på slutet. Vinet var det störst efterfrågan på och C var nöjd att vi fick med oss ett par flaskor hem. Jag lyckades norpa ett fint smyckesskrin, en smyckeshand, fondue-set med tillhörande choklad (!), te, kaffe osv... Mycket nöjd som sagt. Tack igen till värden sist på bild och Emilias homie Gilbert.