Torsdag!

2011-12-15 | 16:39:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Passar på med en torsdags-update medan Emilia vilar lite i soffan och jag sitter i köket och vill inte störa henne. Har precis proppat tvättmaskinen full och vill hinna få undan på en massa tvätt innan dagen är slut. Såg dessutom i klädkammaren där tvättkorgarna står att vi har hur mycket kartonger som helst. De tar plats och är bara ett störningsmoment när man ska in. Så det som inte används ska ner i källaren tills det behövs igen. Samma gäller "min" klädkammare där all papperåtervinning åkt in, stora kassar med tidningar och kartonger som måste slängas.

Gillar när jag hamnar i fixar-mood men det gäller att hålla igång och inte ge upp då för imorgon är en annan dag och då har jag förmodligen glömt den här känslan!

Strax är det dags att börja med middagen också så nu får jag sätta fart om jag ska hinna allt jag tänkt.