Stressig!

2011-12-07 | 17:32:48 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Här är det kvällsmat för Emilia så jag passar på att uppdatera lite under tiden. Jobbdagen är förbi och nu har mina fina precis kommit hem till mig, dagen är fulländad.

Har varit förbi Telia-butiken och kollat upp min garantitid på mobilen. Sen igår fungerar min hörlur av mystiska anledningar inte alls. Och sen länge har "hem-knappen" varit lite seg så det var på tiden att ta tag i det nu. Imorgon ska den lämnas in och jag måste komma ihåg säkerhetskopiering först. Kvällssysslan blir att leta fram min IPhone 3G, så antar att jag kommer känns mig handikappad tills min fina 4:a är klar igen. Super-service fick jag dessutom av en gullig kille så det här känns lovande!

Nu ska vi iväg och titta på vinterväder till busungen. Hon växer så det knakar!