Måndag morgon!

2011-12-19 | 07:22:44 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det blir som jag anat en hemmadag för Emilia idag. Efter en hel helg med feber och genomförkylning är det bäst att få vara hemma. Hon har inte vaknat än så vet inte hur läget är just nu men i vilket fall som helst blir vi hemma och vilar. Jag börjar inte jobba förrän senare så ska nog kunna se till att jobba en del av mitt pass i alla fall när C har kommit hem. Hoppas!

Klockan var efter 22 när sjuklingen kom i säng igår så förstår att hon är trött nu. Jag önskar bara jag kunde ta såna här tillfällen i akt att sova ut. Men vaknar första gången C:s larm ringer och sen är det kört. Jag kanske har chansen att ta igen förlorad sömn när Emilia sover middag sen.

Dagen blir som sagt upplagd efter hur Emilia mår, eventuellt hinner jag kanske med lite bakning. En omgång knäck till kan vara på sin plats eftersom C gått lös på de jag gjorde igår.