Lugnt på torsdagskvällen!

2011-12-22 | 20:47:59 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

NU har jag kommit ner i varv och kan njuta av att sitta ner för första gången idag. Satte på en film så nu är mitt sällskap Love Acually (där jag just nu hör en helt hemsk version av Love Is All Around så har inte så höga förhoppningar på filmen, haha!) och pepparkakor och julmust. Musten gillar jag inte ens så vet inte varför jag dricker, sockerbehov kanske? Men huvudsaken är att jag kan koppla av och nu kan jag det!

Imorgon återstår lite pyssel inför lördagen. Några inköp som behöver göras, glad att jag är ledig och kan göra det på dagen när förmodligen alla andra som ska ut och sista-minuten-shoppa inte hunnit sluta jobbet än. Jag är inget stort fan av julstress och allt det innebär men vi kör ju som bekant en "mindre" jul i år men jag tror minst lika mysig som vanligt.

Innan jag lägger mig är det tandtråd och Listerin i mängder för tandläkarvården ska inte få tjäna fler tusenlappar på mig:) Det blir mitt jul- och nyårslöften kan jag lova, för resten av mitt liv... Skriver det här så kan jag inte förneka det sen.