Dan före dan!

2011-12-23 | 12:11:40 | Kategori: Vardagslyx | 1 kommentarer

Dagen började med en klämd liten fot, inget farligt men tillräckligt för tårar och ajaj. När allt lugnat ner sig gick vi till affären och handlade det sista som saknades i matväg inför imorgon, en runda på stan hann vi med också. Vi var långt ifrån ensamma kan jag säga trots att vi var där när de öppnade. Men det var länge sen jag gick på stan och Emilia skötte sig exemplariskt så jag njöt av att bara gå där och mysa. Att se stressen på alla andra gjorde mig nästan mer lugn och nu är vi hemma och har krupit ner under varsitt täcke i soffan.

 

Strax ska jag börja med lunchen, köttbullar och pasta blir det, Emilia fick välja idag. Eftermiddagen får gå åt att fixa härhemma. Hoppas Emilia vill sova middag en stund idag för omväxlings skull, det går att vara lite effektivare då:)