Dan före dan före dan!

2011-12-22 | 14:41:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Den här dagen har gått i snigelfart. Kanske för att jag var uppe i farten kl 6. Kl 8 satt jag i tandläkarstolen, gick därifrån många kronor fattigare men med betydligt finare tänder och herregud så skönt det känns nu. Tog den vanliga undersökningen för i år också när jag ändå var där pga skittanden. Blev inte av med visdomstanden, det tar vi senare då det inte är helt akut. Kände inte heller att jag ville missa all god mat i jul.

Aja, dagen har rullat på men jag får inget gjort härhemma och det gör mig frustrerad. Genomförkyld och hostig som bara den är Emilia fortfarande, och feber som kommer och går. Vi myser dock en del men efter många dagar med vila börjar vi båda bli lite rastlösa. Vi tog en kort tur ut förut, bra med frisk luft för oss båda men ingen utelek än.

Det börjar närma sig mellis-tid så jag ska passa på att äta med Emilia då jag hoppade över lunchen idag. Senare blir det att göra klart med sista julpysslet här!