Andra advent.

2011-12-04 | 18:56:05 | Kategori: Högtider | 0 kommentarer

Redan andra advent, men var är snön?

 

Vi har tänt andra ljuset nu och Emilia är nattad. I bakgrunden rullar årets julkalender, efter att ha sett mitt första avsnitt igår kommer jag försöka följa den nu för jag tyckte den verkade riktigt bra. Jag är tydligen mediaansvarig härhemma och ska hitta på nått vi kan se ikväll sen också:) Det var länge sen vi såg nån film, så kanske kan hitta nått som passar oss båda...

 

Vi har haft en heldag hos mamma och pappa och bakat och ätit god mat. Tack igen! Det uppskattas till tusen att komma iväg och bli bjuden på mat sådär. Emilia sov skönt en stund efter lunch så vi kunde baka ifred och vi var riktigt effektiva måste jag säga, så nu har jag bunkrat upp i frysen med lussekatter.