Soooliga torsdag!

2011-08-04 | 20:24:14 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Ska försöka få till ett inlägg lite snabbt innan Sommar med Ernst börjar här:)
Vilket underbart väder vi har fått! Känns ju sådär lagom sjysst mot oss som valde de sämsta semesterveckorna EVER! Men idag har jag varit ledig och de flesta timmarna har vi spenderat ute. Har precis duschat av mig det där hemska klibbet och landat i soffan. Emilia sover gott sen 18 och hon stupade i säng efter en kul dag.

Runt lunchtid hämtade Johan upp oss och vi hamnade hos honom i Lindö. Solat och badat är ungefär vad vi gjort. Fick god grillad mat också, tack igen!

Emilia blir alldeles till sig när hon får simma själv med flytpuffar. Vatten kan nog vara det bästa hon vet!

31 grader i poolen. Då kan till och med mamman tänka sig att bada:)

Melonpaus var välbehövligt i värmen. Emilia har väl som alla barn myror i baken och sitter still mat 30 sekunder, sen är det full fart igen.

Hon tyckte blommorna skulle vattnas. Och jag undrar hur dom stackars växterna mår av allt klorvatten från poolen. Många vändor med vattenkannan blev det och gärna en dusch på sig själv också.

Kan inte säga annat än att vi haft en kanondag. Så skönt! Här behövs en storstädning så vi får väl se vad vädret ger oss imorgon. En mulen dag skulle passa bra med tanke på vad som behöver göras här, och då slipper man ha dåligt samvete för att gå inne. Solbrännan jag skrapat ihop på två dagar är mer än jag lyckats få på hela sommaren innan, det är illa!