Rise and shine.

2011-08-21 | 08:28:15 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Idag är jag så trött, vi har haft en skitjobbig natt med en busunge som velat allt annat än sova. Halv fyra somnade hon nog och vaknade kl sju, INTE OK! Men jag får sova middag med henne sen :) Vi har med andra ord inte kommit igång riktigt än, Emilia lyssnar på sina favoritsånger på youtube här brevid och jag försöker bara hålla mig vaken.

Vi får besök av Christian pappa och Charina idag. Det behövs ju som vanligt städas och tvättas i mängder också så det får väl bli mitt jobb. Slänga i en toning i min hemska utväxt ska nog hinnas med också. 

Igår kväll om en efterlängtad Kajsa till oss. Emilia var lika lycklig som jag över att träffas och när hon vaknade inatt och var ledsen frågade hon efter sin bästaste gudmor Kajsa <3