Läkarbesök och Brie.

2011-08-29 | 20:23:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi kör en svullarkväll med brieost och blå mögel, namnam! Det kan vi vara värda efter läkarbesök, jobb och middagslagning. Har precis betalat en mängd räkningar också och det är ju alltid lika trist, därför blir det alltid utdraget till sista sekunden, aja nu är det gjort i alla fall.

Ikväll sitter jag bänkad framför Hollywoodfruarna igen, jag såg förra vecka och OMG jag hade skämskudden redo hela tiden. Tanterna är ju bara för pinsamma emellanåt men endå vill jag ju se:) Om en timme alltså!

Mitt efterlängtade (och panikartade) läkarbesök blev äntligen av idag. Läkaren klämde och kände och tömde mig på blod, så får vi se om det visar något mindre bra. Symptomen tydde på irriterad tarm men han ville ändå ta en del prover för att utesluta fara. Har fått nått fiberpreparat utskrivet också som ska provas en månad och vi får vänta och se vad som händer med min stackars mage. Provsvaren kommer inom en vecka, och han hör bara av sig om det är något att vara orolig för så jag hoppas vi slipper höra nått och att medicinen hjälper. Så nu vet ni!

Jag mår så bra av att vardagen rullar på igen! Och imorgon fyller jag 24 år, men det firar vi i helgen! Nu ska jag kämpa för att hålla mig vaken programmet ut, de senaste kvällarna har jag slocknat runt åtta i soffan...