Happy birthday to me!

2011-08-30 | 19:02:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Då var det alltså dags att fylla 24 år idag. Känner mig inte en dag äldre och känner faktiskt inte direkt att jag fyller år heller. Hade det inte varit för att telefonen har ringt och smsat hela dagen hade det inte kännts överhuvudtaget. Men tack alla underbara för gratulationerna! När man var yngre så kändes det ju i hela kroppen att det var nått speciellt men sen Emilia föddes är inte min dag nått speciellt i jämförelse med hennes. Vi lägger krutet på hennes dag istället om ett par veckor <3

En helt vanlig vardag med jobb, hämta på dagis och så tog vi en tur på stan efter det. Emilia har dille på att ta av sig skor och strumpor ÖVERALLT och kastar dom all världens väg så jag tog mitt förnuft till fånga ganska snabbt, det är betydligt effektivare att gå på stan utan barn. Jag hann få med mig de finaste muffinsformarna från Åhlens och i helgen ska det bakas som tusan. Jag är på jakt efter fina ballonger och sörjer lite att butiken Tiimaari (eller hur det stavas) försvann, de hade ju allt när det gäller sånt så nu vet jag inte vart jag ska leta. Får väl beställa på nätet annars.

Jag har lagat god middag till oss och nu när skruttan sover ska vi duka fram ostar och kex (ja, jag vet idag igen!)
och bara mysa. Filmen "Hur många lingon finns det i världen" ligger laddad så den ska vi vila ögonen på om en stund.

Jahopp, det var min dag det, hörs imorgon!