Att älska nån så fruktansvärt mycket.

2011-08-24 | 18:14:34 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Ovillkorlig kärlek låter så klyschigt men det är nog det bästa sättet att beskriva hur jag känner för dessa två. Min familj, min fina lilla familj som är det absolut bästa jag vet!

Tänkte att det kunde vara på tiden med en lägesrapport... Det har blivit en del bloggfria dagar mest för att jag inte mått bra, mitt liv har kretsat kring att försöka fördriva tiden genom tv och diverse webbtv-serier. Rastlös som få men samtidigt orkeslös och det är frustrerande att inte orka. Emilia är precis som en tvååring ska vara, med myror i baken och energi till tusen så det är bara att försöka hänga med. Nu när hon är nattad får jag en stund för mig själv att slappa och sätta mig här, skönt!

Det regnar ute och det är sådär höstmysigt nu tycker jag, sålänge jag slipper vara ute gör det ju inget. Det blir med andra ord en lugn kväll med lite mat (hoppas jag!). C är smått desperat efter ny bil nu och jag förstår honom, så han är iväg och kollar potentiella köp, ingen mat har vi hemma och jag kan ju inte gå iväg nu när Emilia sover så just därför hoppas jag han har med sig nått gott hem:)

Annat skoj som är på gång just nu är att jag ska bli faster igen vilken dag som helst. Håller tummarna för att de blivande föräldrarna slipper vänta allt för länge. Vi väntar på dig lilla pyret <3