The Joneses.

2010-09-26 | 21:35:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Så heter filmen vi tittar på just nu, helt ok faktiskt. Står på paus och väntar på Christian, han var tvungen att fixa nått med jobbet... Då kan jag sätta mig vid datorn lite utan att få dåligt samvete.

Ikväll har vi faktiskt inte gjort så mycket nytta här. Vi har förstås busat med lilla trollet, hon går mer än gärna och tills benen viker sig. Alldeles svettig var hon efter allt spring fram och tillbaka innan nattningen:). Jag älskar att se henne så lycklig, hon skiner upp som en sol när hon känner att hon faktiskt klarar av något alldeles själv.

Imorgon ska vi ut och gå och jag hoppas på fint höstväder. Ska förhoppningsvis även inhandla vinterkläder till Emilia, jag håller tummarna för att overallen vi hittat finns i rätt färg och storlek! Nu börjar det bli kväller och ska titta igenom lite kläder för förhoppningsvis sommarväder innan sovdags.