När jag bestämt mig finns inget annat!

2010-09-27 | 19:49:10 | Kategori: Shoppat | 0 kommentarer
Jag bestämde mig ju för att ta tag i det där med vinteroverallen till Emilia idag. Vad jag inte räknade med var att den skulle vara SLUT överallt. Slut i lager, slut hos leverantören osv... Alla webbshoppar har sålt slut på den minsta storleken och mitt hopp var så gott som ute när jag klickade in mig på den sista sidan och faktiskt hittade en. Det blev en svart, kanske inte det roligaste på en liten tjejig tjej, men praktisk som jag är blir det ju faktiskt lättare att matcha med vantar och mössa i fina färger! Jag hade inte varit lika panikslagen om det inte varit för att hon ska börja dagis i vinter, och där behöver hon ha utekläder som tål allt. Hoppas mina förväntningar infrias, men det ska dom nog, den har ju fått bäst i test. Didriksons Tignes Coverall heter modellen.