Fredagsmys.

2010-09-17 | 21:55:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har äntligen fått ta kväll! Dagen har gått i ett och hela eftermiddagen spenderade vi ute med massa ärenden. När vi kom hem stog pappa lägligt utanför dörren och väntade på oss, han var snäll och borrade upp takkronan jag inhandlade för ett tag sen, äntligen!

Mamma tittade också in här efter jobbet så det busades friskt med lilla trollungen:). Hon kunde knappt hålla sig vaken tills vällingflaskan var tom och sover fortfarande gott, förhoppningsvis HELA natten. Vi har haft en jobbig nattperiod med massa tårar och inte vilja sova utan bara hänga på mammas arm, det tar på krafterna även om man biter ihop och försöker att inte bry sig. Men nu håller jag tummarna för den här natten!

Idag är sista dagen som 0-åring för Emilia, imorgon blir min prinsessa 1 helt år. Kan inte förstå vart tiden tagit vägen och för exakt ett år sedan gick jag omkring nervös för den kommande igångsättningen. Det hanns dock inte med eftersom jag fick värkar under natten:). Jag har hållt på och fixat hela kvällen inför kalaset imorgon, bakat och styrt och till råga på allt skulle tacos göras när allt annat var klart. Så NU sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Försöker se The Book of Eli, men verkar himla konstig, får inget grepp alls!