Bra dag och trött kväll.

2010-09-06 | 21:33:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi har varit i farten hela dagen. I förmiddags mötte vi upp Kajsa och Josse för att spana in stans inredningsbutiker. Vi hann med en lunch också innan Emilia fick nog, tröttheten tog överhanden så vi gick hem och hon fick sova en stund. Tyvärr var jag tvungen att väcka den lilla ur sin skönaste sömn för ett inbokat dagisbesök.

Vi kände oss inte riktigt klara på stan så vi tog ett varv till och några saker fick faktiskt följa med hem, bland annat ett tidningsställ som spanats in länge. Ljuskronan jag är ute efter verkar svår att få tag på, har lite speciella krav och har hittat ett par potentiella, men det är inte hundra så jag letar nog vidare...

Nu svider det både i ögon och hals och huvudet värker, så jag längtar efter kudden. Ska sova bort det här till imorgon och vakna till en ny underbar dag med det finaste jag har. Jag har inget planerat för imorgon och det känns så skönt! Ska bara vara och pyssla om Emilia så mycket jag kan. Godnatt!