1 september.

2010-09-01 | 20:00:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Första dagen på nya månaden börjar närma sig sitt slut och jag sitter bänkad framför tv. Jag passade på att sova en stund med Emilia förut, det behövde jag verkligen efter att ha varit vaken sen innan fem imorse... Så nu känner jag mig rätt pigg.

Har tyvärr inte hunnit vara ute och gått nått direkt idag, eftersom Emilia sov läääänge och sen ville jag inte sätta henne i vagnen, utan det var bättre för henne att få busa och leka här hemma. Tittade precis på Biggest Loser och det för ju tankarna på fysisk aktivitet, vilket ger mig lite dåligt samvete. Men men, det är en ny dag imorgon så vi får se vad vi hinner med då. Jag hoppas på att få träffa lilla och stora A och så blir det föräldragrupp på eftermiddagen.

Får se om jag tittar in innan läggdags!