Underbara soliga söndag!

2010-10-17 | 14:55:39 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Hösten är fin sålänge solen lyser och löven ligger som guld på marken. Vi tog oss ut i kylan imorse och svängde in på Grand Hotell för god frukost, lite lyx passar sig alltid tycker jag... Nån längre promenad blev det inte, jag var alldeles för tunt klädd och värmen hemma lockade mer. Mamma och pappa kom förbi på förmiddagen i alla fall och nu har vi fått upp en tavellist i Emilias rum, den ska förstås fixas med lite foton och annat fint. Saker och ting tar sin lilla tid, men snart så.

Mamma och jag tog en tur på stan, och med mig hem fick jag en väska, ljus till kronan i vardagsrummet, ett pannband som värmer gott om öronen och även ingredienser för en god middag. Ska alldeles strax sätta igång och förbereda för den, dessutom får en äppelpaj njutas till efterrätt.

Nu ska jag plocka upp en gosig lite dotter som sovit en stund!