Ruggig höstdag!

2010-10-23 | 14:36:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi ramlade precis innanför dörren. Emilia och jag har spenderat några timmar med mamma eftersom Christian jobbar och pappa har varit och pysslat med båten. Win win alltså! Vi fikade hemma och gick en stund på stan, jag hade lite saker på listan som behövde fixas. Vi kom hem med en hel del nödvändigt, men ganska många kronor fattigare.

Emilia sover för första gången idag och hon kunde med nöd och näppe håll sig vaken hem. När jag lyfte upp henne ur vagnen la hon sitt lilla huvud på min axel och visade hur trött hon var. Jag kröp faktiskt upp i sängen och äter morötter till Wall Street som jag somnade ifrån igår. Snart kommer nog Christian hem också så jag ska minsann slappa lite medan jag kan. Perfekt sysselsättning en sån här typisk höstdag med regn och rusk!