Mysig kväll.

2010-10-19 | 19:40:42 | Kategori: Shoppat | 0 kommentarer
Nu kryper jag upp i soffan med mina raggsockar och kanelljus omkring mig, doftar ljuvligt och mysfaktorn är hög. Jag ska dra en av Emilias filtar över mig snart också:). Knaprar morötter gör jag till Paradise Hotel, för nu är det slut på onyttiga saker i veckorna (hur många gånger har jag sagt det?), men nu menar jag det på riktigt faktiskt. Motivationen är att vågen idag visade positiva siffror, såhär "lite" har jag inte väg sen innan jag blev gravid. Och även om jag har ett par kilon kvar som för närvarande sitter på fel ställen, så är jag nöjd med 56kg utan någon större ansträngning.

Det här firar jag med att beställa en present till Emilia, för det är minst lika kul som till mig själv. Jag fick syn på Alice fina byggklossar idag, och eftersom jag har letat efter passande till Emilia så gör jag en copy och har faktiskt beställt likadana.