Mammas älskade lilla hjärta.

2010-10-23 | 20:07:53 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
John Blund tog med sig Emilia till drömmarnas land för ett par timmar sen och sedan dess har jag (äntligen) sett klart på filmen, hann inte förut. Det var riktigt bra! När jag tänker på att Emilia ligger och myser på sin kudde, tänker jag på hennes alldeles förfärliga blåa öga. Det gör så ont i mitt hjärta att jag nästan börjar gråta. Vurpan igår visade sig nästan värre idag, det är blått både under och över ögat och ett litet sår pryder tinningen. Hoppas det bleknar fort och att det inte gör ont. En alvedon fick hon i eftermiddags när jag även misstänkte att tandköttet kliade och gjorde ont så hoppas det kanske hjälpte lite även mot det ömma.

Imorgon ska vi på kalas hos Christians yngsta bror som blir stora killen. Känns som han var pytte nyss ju, och nu fyller han sju! Förmiddagen ska vi bara ägna åt mys och kanske en stund i lekparken.