Gäääsp vad trött jag är!

2010-10-07 | 12:28:05 | Kategori: Resor | 1 kommentarer
Det är minsann ingen lugn och ro på semester med småbarn, men jag njuter till fullo av både värmen och min dotter:). Det mesta får ju anpassas efter mattider, sovtider och humör men det går rätt bra. När hon sover förmiddag solar jag så gott jag kan vid poolen och eftermiddagsnapen brukar tima ganska bra med solen på balkongen. Vi har precis kommit till hotellet efter en förmiddag med promenerande fram och tillbaka längs stranden, med ett lunchstopp förstås. Nu äter Emilia lunch och jag passar på att uppdatera här.

Ett stort åskmoln drog in över oss när vi åt lunch men det försvann lika fort, hoppas hoppas hoppas att vi får en vecka till med lika fint väder som vi haft nu. Speciellt för Christians skull, han landar här inatt så det kommer vara en förvånad tjej som slår upp sina blå imorgon bitti och får se PAPPA.

Tills pappan kommer får Emilia hålla tillgodo med mormormys:)