Frusen och trött.

2010-10-26 | 15:01:02 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
I förmiddags spenderade vi ett par timmar med Anneli och Alice. Vi premierade på Busfabriken, och konstaterade nog båda två att barnen kanske är lite för små än. Dom sysselsatte sig själva rätt bra men mycket var ovant och lite otäckt. Vi åt lunch och åkte hem, nu slog det mig att vi glömde Candyland, fasen! Emilia ville absolut inte sova på vägen hem, hon slumrade till några korta sekunder i bussen men väl hemma har hon faktiskt sovit närmre två timmar. Nu hör jag att hon sitter inne hos sig och pratar:)

Jag är så frusen och går omkring här och huttrar, ska nog göra lite mellis till oss och dricka nått varmt. När Christian kommer hem ska jag försöka få nån ordning här. Städning och plock har fått legat på hyllan några dagar och det märks så jag tar ett varv medan Emilia myser med sin pappa.

Nu ska jag plocka upp min lilla skatt!