Slö-tisdag.

2010-11-30 | 18:58:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Eftermiddagen bjöd på en pulkatur, mer uppskattad av mig än den lilla däri:). Lite väl kallt var det nog också men vi hann andas lite frisk luft och det var huvudsaken. I övrigt har vi varit inne och trampat hela dagen och lekt och ätit, det känns som ungefär vad vi orkat med. Mamma och pappa tittade förbi efter jobbet och fikade, och dom fick sig lite gos av Emilia innan dom åkte hem till sig. Nu sover min lilla skatt och jag slötittar på tv, samtidigt som jag fixar med vardagsbestyren här.

När jag är ensam blir jag så rastlös, men vill inte ge mig in på några projekt jag inte orkar slutföra, det är mitt problem. Att jag alltid börjar med saker som blir alldeles för stora... Lite dammning blir oftast storstädning som tar en halv dag, vika tvätt blir oftast en rensning av garderoberna osv! Så mest troligt är att jag stannar här i soffan ikväll.