Lugnet har lagt sig.

2010-11-03 | 19:16:21 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Imorse kände jag inte alls för att gå ut och övervägde att stanna hemma, men sen tog jag mig i kragen och sprang till babysimmet. Emilia älskar att bada och när vi väl var på plats var allt det jobbiga bortblåst och vi bara myste. Hon tyckte nog att det var lite kallt idag för när barnen satt på kanten för att dyka satt hon och verkligen huttrade, lilla hjärtat! Utpumpad på krafter gick vi hemåt och åt lunch, sen var det tröttigt värre så dom stora blå slocknade ganska snabbt.

Anneli och Alice kom hit lagom tills Emilia vaknat och vi fikade och barnen lekte. Alice är fortfarande skeptisk till Emilia, vad kan det vara i den oskyldiga lilla kropp som skrämmer? Söta är dom i alla fall, Alice skriker och Emilia följer efter och skrattar:).

Pappa tittade förbi här på eftermiddagen också och stannade en bra stund, Emilia och morfar myste ordentligt och det var fullt fart hela tiden. Energi i överflöd har hon och jag förstår inte hur hon orkar hålla igång som hon gör. Stunden innan nattning satt vi i hennes rum och på begäran av lilla fröken själv bläddrade vi nog igenom alla böcker. Hon somnade som en stock efter vällingen och jag hoppas hoppas på en hel natts sömn, det skulle vara värt mycket.

Emilia upptäckte att hon faktiskt fick plats i sin egen resväska:)



Jag dög inte för matning av kvällsmaten, bara morfar!