Jag har verkligen blivit usel på det här....

2010-11-21 | 22:25:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Uppdateringen suger och jag kan ärligt säga att jag inte har en tanke på bloggen under dagarna. Tiden flyger förbi och jag njuter varje sekund av att "bara" vara, det är det bästa jag vet. Jag har så lite tid kvar av min mammaledighet och jag mår riktigt dåligt av vetskapen om att inte få spendera hela dagarna med min älskade tjej så försöker göra vad jag kan för att få ut så mycket som möjligt av tiden just nu, och då är inte det här min prio.

Vi började dagen med svomorgon till halv tio, Emilia somnade ändå tidigt igår men ingen som klagar här inte! Jag hörde på henne redan vid kvällsvällingen igår att hon var lite skrovlig och idag har näsan runnit lite till och från, inget som påverkat henne märkvärt men jag tyckte hon kändes varm framåt eftermiddagen. Hon har lekt på som vanligt men fick en alvedon innan sängen och vaknar nog pigg och kry imorgon:). På tal om imorgon ska vi nog inte göra något bestämt, jag vill gärna ut i kylan och promenera sålänge det inte är blask, skulle vilja inviga vinteroverallen också så kanske att vi hittar lite snö att leka i?

Måste bara berätta att jag suttit ett par timmar och pysslat med ett pepparkakshus ikväll, när jag "limmat" ihop stommen får Christian för sig att flytta på mina hjälpmedel som höll ihop stommen medan det torkade. Lägligt nog var det en godispåse som han fan inte kunde hålla fingrarna ifrån, självklart räckte det inte med att huset rasade ihop utan det krossades totalt och arg som satan blev jag för det var så fint mitt lilla hus:), men jag börjar väl om en annan dag...

Det börjar bli tröttigt här så jag ska strax sova så jag vaknar pigg imorgon!